1 Karolinas Kaos: Va, är det fredag idag?

Friday, August 1, 2014

Va, är det fredag idag?

Tänk att det är fredag redan, den här veckan har gått så ofattbart snabbt, jag har inte hunnit med alls! Igår var jag säker på att det var tisdag, idag trodde jag hela tiden att det var onsdag osv. Konstigt, förra veckan verkade aldrig ta slut. Nåja, det här betyder att jag efter idag har fyra skift kvar den här sommaren, sen är jag ledig i tre veckor före skolstart!


I eftermiddag kommer syrran hem från Stockholm och stannar i Jeppis ända till nästa vecka! Har inga som helst planer för helgen ännu, men tror den blir lugn. Sku behöv na makuunikarkki åtminstoni... Nu ska jag jobba vidare i typ en timme, sen tar jag HELG, pusshej!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!