1 Karolinas Kaos: Tv-kväll!

Monday, August 18, 2014

Tv-kväll!

Jag har varit så otroligt trött det senaste dygnet att jag har inte gjort annat än sovit och slappat haha. Jag gick ju förstås och blev förkyld de sista dagarna i Turkiet så jag har varit helt slut sen vi kom hem. Imorgon far vi iväg till Vasa och så är jag ledig fram till skolstart, ska bli så fruktansvärt skönt att bara få vila ut och ladda upp för en ny termin.


Nu har vi lagat varma smörgåsar och ska bara mysa framför tv:n resten av kvällen. Jag hade missat att det är säsongsstart för både Idol och Paradise Hotel ikväll, gissa om jag blev lycklig!

21:00 Idol

23:00 Paradise Hotel

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!