1 Karolinas Kaos: The best is yet to come

Wednesday, August 20, 2014

The best is yet to come

Idag var jag på ett möte här i Vasa gällde jobb nu till hösten. Det kändes superbra och jag kunde gå därifrån med en bra magkänsla. Eftersom jag kommer att ha betydligt mindre att göra i skolan den här terminen (peppar peppar) så kände jag att det skulle passa bra att jobba några skiften i veckan också. Jag berättar inte mer än så förrän kontraktet är skrivet, men just nu känns det åtminstone kanon!



Igår var M&J som sagt här på lite mat och mys och ikväll fortsätter jag och C i samma stil. Dör pinsamhetsdöden varje kväll både under Idol och Paradise Hotel - förstår inte ens att jag kollar det sistnämnda, men det går ju inte att sluta när man en gång börjat. Kollar ni också? Vem tycker ni är jobbigast i PH haha? Jag blir tokig på tjejen som pratar svengelska, det är saker som är så otroligt irriterande!

2 comments:

  1. hahhahaha alltså hon som pratar svengelska :'DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jamen hon är ju sååå jobbig :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!