1 Karolinas Kaos: Semester om 1h!!

Thursday, August 7, 2014

Semester om 1h!!

1h kvar till sommarlov hörni (vanliga skolelever börjar skolan när jag blir ledig haha), sen väntar tre veckors ledighet WOHOOOOOOOoooOOOoOooOoo!! Jag kan seriöst inte minnas när jag senast skulle ha varit ledig så länge senast. Idag har bjudit gubbarna på godis och så fick jag en avskedspresent, blev så himla glad då jag inte alls hade förväntat mig något. Det är alltid lite vemodigt att sluta här, men som tur får jag ju komma tillbaka på loven, så det känns bra ändå!

Nu ska jag fara på kaffepaus med Moa för en sista gång i sommar!

2 comments:

  1. Wohoooo! Grattis till semestern/sommarlovet/whatever-man-nu-vill-kalla-det. Bra jobbat! :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!