1 Karolinas Kaos: Scrunch butt

Friday, August 1, 2014

Scrunch butt

Idag kom som sagt Elvira hem från Sverige och det bästa med att ha en syrra som shoppar mycket är att hon ofta har en massa saker som hon inte använder, och ger dem istället till mig. T.ex. den här svarta bikinin har hon inte använt en enda gång, så jag fick den! Har inte haft en svart bikini på flera år, fast jag tycker att det är ett måste i varje sommargarderob. 


Jag brukar annars inte kunna ha bikinitoppar utan stoppning, men denna satt där den skulle. Det bästa med den här bikinin är nog ändå scrunch butten, har velat ha en sån ända sedan de kom ut på marknaden!

Fick en massa andra saker av henne också som jag tänkte visa upp nån annan dag - som att ha varit på shoppingtur fast lite billigare ;) 

2 comments:

  1. tjena karolina, har en länk jag ser att blir delad på fb nujust. tycker personligen att artikeln är väldigt provocerade och skulle gärna höra din mielipide om saken :) gillar din blogg förresten och du brukar ha kloka argument! här kan du läsa den: https://www.motgift.nu/2014/07/ge-fan-i-barnen-pride/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Vad kul att höra, tack! Jag hade inte sett artikeln tidigare faktiskt, skummade bara igenom den nu men ska läsa noggrannare när jag hinner så svarar jag på din fråga i ett inlägg här nån dag! :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!