1 Karolinas Kaos: Packa Karros kappsäck

Wednesday, August 6, 2014

Packa Karros kappsäck

Började packa idag och är i princip helt klar med kläder och skor, så det känns skönt att ha det gjort. På fredag ska jag till Vasa så då tänkte jag plocka upp lite kläder därifrån också. Sen är det bara att packa ner hygienartiklar kvällen innan avfärd så är det klappat och klart!


Imorgon jobbar jag sista dagen för den här sommaren. Jag kan inte förstå att tiden har gått så snabbt, det känns som att det var förra veckan jag började jobba. Sådär är det när man trivs så bra på sitt jobb, dagarna bara flyger förbi. Nu ska jag sova så jag orkar ett sista skift före jag tar sommarlov!! Godnatt!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!