1 Karolinas Kaos: Love your lines!

Wednesday, August 27, 2014

Love your lines!

Kolla in det här fina instagramkontot som är skapat av två mammor, med syfte att visa upp och hylla äkta kvinnokroppar. Riktiga kvinnor, äkta kroppar, inget photoshop, inga rosa glasögon - mer sånt här tack!


loveyourlines @ instagram

Jag själv har inga bristningar eller ärr som följd av graviditeter eller dylikt, men visst har jag lite bristningar på låren från när jag växte väldigt snabbt i lågstadiet. Men såna saker har jag aldrig sett som något fult, snarare tvärtom. Våra ärr, bristningar och andra "skavanker" är bara spår av livet"Your body is not ruined, you're a god damn tiger who earned her stripes."

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!