1 Karolinas Kaos: Killfredag!

Friday, August 8, 2014

Killfredag!


Imorgon åker jag och C till Turkiet, så därför kändes valet av veckans kille alldeles självklart. Can Bonomo är en turkisk-judisk sångare, musik, producent och DJ född 1987 i Izmir, Turkiet. Han representerade Turkiet i Eurovision Song Contest år 2012 och jag fick en såndär fånig kändiscrush direkt. Jag minns att jag skrev en kommentar på hans fb-sida, och av typ 800 kommentarer gillade han en kommentar, och gissa vems det var? (skryt). Trots detta hörde han förvånansvärt nog inte av sig.





Den enda engelska låten, tyvärr. Jag gillar många av hans turkiska låtar också, men det är ju lite synd att man inte förstår ett skit av vad han sjunger...

2 comments:

  1. Ha en riktigt trevlig resa! Här är en turkisk låt jag gillar (men precis som du, int förstår nånting av) : https://www.youtube.com/watch?v=UgtjguK_k1I

    :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ska lyssna på den i tåget idag ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!