1 Karolinas Kaos: Inför resan

Wednesday, August 6, 2014

Inför resan

Jag har handlat det mesta inför resan nu, men ännu fattas något smått. Jag ser alltid till att börja packa och planera flera dagar på förhand, för det är irriterande när man på flygfältet märker att man glömt något, eller att man har något i reseväskan som borde varit i handbagaget osv.


Jag har köpt det mesta redan, så det känns skönt. Jag ska ännu fara på jakt efter reseförpackningar (alltså typ såna här) och så måste jag komma ihåg att ta en sax hemifrån. Av någon anledning behövs saxar alltid. Precis som servetter: nån spiller kokis på flygplanet, nån blir plötsligt supersnorig, nån kissar på sig... Nå nej men ni förstår.

Jag har alltså förberett en riktig Muminmamma-väska, så jag börjar sakta men säkert vara ready to go! Imorgon jobbar jag sista skiftet för den här sommaren och på lördag bär det av, wohooo! Vi tänkte att det inte var tillräckligt varmt här i landet så det är bäst att fara till Turkiet... ;) 

1 comment:

  1. Haha MJÖLKSYREtabletter menade jag nog lol.... ;)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!