1 Karolinas Kaos: Höstmys i vår lägenhet

Tuesday, August 26, 2014

Höstmys i vår lägenhet

Sommar i all ära, men visst är sensommaren och den tidiga hösten alldeles underbar? Det är nog min absoluta favorittid på året. När det börjar bli mörkare om kvällarna och man äntligen får börja plocka fram lyktor, ljus och filtar.

Två bilder från vårt sovrum igår kväll.

Hösten innebär också alltid en slags nystart och jag ser verkligen fram emot det kommande läsåret. Efter en härlig sommar känner jag mig laddad för en ny termin med nya utmaningar. Hjälp vad nördig jag låter, men det är så jag känner! Men före det är dags för att börja kamma hem studiepoäng igen ska jag spela Sims och titta på Masterchef så mycket jag bara hinner.

2 comments:

  1. Hej! Eftersom du gått gymnasiet och tagit studenten, skulle du vilja tipsa lite om hur man läser till studenten och så.. Eller iaf berätta hur du gjorde? =) (skulle verkligen uppskattas!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Det kan jag absolut göra, jag skriver ett skilt inlägg om det imorgon :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!