1 Karolinas Kaos: Fynd från Kokkola

Sunday, August 3, 2014

Fynd från Kokkola

Jag tänkte visa ett par av mina fynd som jag hittade när jag var till Kokkola med syrran igår. Har sökt såna här aztekshorts för evigt och äntligen hittade jag ett par inne på H&M. Blev så glad!

Fatimas hand/Hamsahanden hittade jag på Gina Tricot - love it! 

Förutom detta hittade jag en söt sommarkjol, en kimono, ett par nya toalettväskor (behövdes verkligen!), en massa smycken, den här basic t-shirten jag har på mig på bilden samt ett par virkade espadrillos. Jag hittade faktiskt precis allt jag sökte igår så det var verkligen en lyckad shoppingtur!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!