1 Karolinas Kaos: Blixtar och dunder

Sunday, August 3, 2014

Blixtar och dunder

Den här sommaren har varit precis som jag minns somrarna från min barndom. Soligt, hett och svettigt om dagarna och åska följt av blixt och dunder på kvällarna. Det är så här ska det vara!


Middag i trädgården i fredags.

Lite senare började det ösregna och blixtra som bara den. Vi satt ute under tak och tittade på ovädret, det var så mysigt. Jag har alltid gillat åskan, åtminstone om man är i trygghet ;)

Såg den här bilden på facebook, hur snygg?! Jonas Thomen lyckades fånga ovädret lite bättre än jag...

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!