1 Karolinas Kaos: 7. Tre bra egenskaper hos mig

Thursday, August 14, 2014

7. Tre bra egenskaper hos mig

7. Tre bra egenskaper hos mig


Jag har svarat på det här nångång innan, men jag kan ju försöka ta upp några andra egenskaper än dem jag listade förra gången. Det finns ju så många bra egenskaper hos mig så det är bara att välja och vraka. (Jag är t.ex. väldigt ödmjuk).

  1. Jag är lite av en ledartyp, jag tycker om att ta initiativ och bossa runt lite. En del kanske tycker att det är superirriterande, medan jag tror att andra uppskattar att det finns någon som gärna håller i trådarna.
  2. Jag går alltid in med en bra attityd, jag tycker det är väldigt dumt att ställa sig in på att något "ändå kommer att gå åt helvete", för det blir som en självuppfyllande profetia när man tänker så. Vårt psyke och våra tankar påverkar oss mer än vi tror.
  3. Jag är omtänksam och jag tycker om att se till att människor i min närhet mår bra. Jag hjälper gärna folk runtomkring mig med småsaker. Meeen om man är för snäll blir man också lätt utnyttjad - men jag blir hela tiden bättre på att säga ifrån också.

2010, 2011, 2012, 2014.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!