1 Karolinas Kaos: 2. Ett bloggtips

Sunday, August 10, 2014

2. Ett bloggtips

2. Ett bloggtips


"...En liten stund och en milkshake senare mådde jag bra igen och baksmällan var som bortblåst och mitt hjärta ville sprängas när han la sin hand över min.

Cirka 3 sekunder senare insåg jag att jag var laktosintolerant och skulle skita ner både honom och mig med en liter milkshake ifall jag inte fick tillgång till en toalett inom en extremt snar framtid."


Emma Holden, Stockholm. Fräck, rolig, rakt på sak. Girl power ut i fingerspetsarna. 
Här är hennes enligt min åsikt bästa inlägg någonsin.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!