1 Karolinas Kaos: Victoria's Secret Fragrances

Wednesday, July 2, 2014

Victoria's Secret Fragrances

Jag fick upp ögonen för Victoria's Secrets parfymer igår när jag fick hem body misten Sheer Love. Jag är en såndär perfekt korkad kund som faller för att någon produkt ser fint ut, som t.ex. dessa parfymflaskor: 


Jag skulle seriöst kunna beställa hem allihopa utan att ha en aning om hur de doftar, bara för att de är så extremt fina. Vet nån om Victoria's Secret-parfymer finns att köpa någonstans i Finland, var i så fall? Eller är det bara deras hemsida som gäller?

5 comments:

  1. går att beställa några dofter från nordicfeel!

    ReplyDelete
  2. Härifrån levererar de till Finland också! :D
    http://presentbutiken.shop.textalk.se/

    ReplyDelete
  3. Tack för tipsen båda två, men jag lyckades bara hitta body mists & body lotions på de där sidorna. Det är alltså eau de parfum jag är ute efter: https://www.victoriassecret.com/beauty/eau-de-parfums

    ReplyDelete
  4. Finns på Viking line båtarna och på Arlanda, kan köpa hem till Jakobstad när jag kommer runt den 14-16.7 :) jobbar på viking line så får billigare också :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj det skulle vara jättesnällt! Men som sagt har jag ju ingen aning om vad de doftar, så det är lite svårt att chansa... :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!