1 Karolinas Kaos: Ume-kusiner på besök

Monday, July 7, 2014

Ume-kusiner på besök

Godkväll! Herre. Min. Tid... vad svettig jag är. Men jag klagar inte, det är ju sommaren jag längtat efter! Mina söta kusiner från Sverige är på besök i några dagar så de har varit här hos oss idag. Har suttit på utsidan och spelat spel, druckit kaffe och bara catchat up hela eftermiddagen.

Jag kan för övrigt varmt rekommendera Fannis blogg, hon är sjukt kul - jag känner igen rätt mycket av mig själv i henne (heheh).






Nu håller vi på och lagar mat och ska snart äta ute i trädgården, åh vad jag har saknat dessa sommarkvällar.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!