1 Karolinas Kaos: Tjejfredag/killfredag

Friday, July 11, 2014

Tjejfredag/killfredag

Låt mig presentera en ny kategori här på bloggen: tjejfredag/killfredag. Jag kommer antagligen inte att lägga upp något i den här kategorin varje vecka, men när jag tycker att det finns någon person jag vill lyfta fram tänkte jag att det här vore en kul idé. Jag har härmat underbara niotillfem lite grann - hon brukar ha killfredagar på sin blogg ibland. Jag bestämde mig för att jag vill lyfta fram både killar och tjejer, the more the merrier!


Traditionsenligt fick det bli damerna först, så den här fredagen vill jag lyfta fram en tjej som jag haft en girl crush på ett tag nu. Emma Stone. Hon är inte bara en sjukt vacker och duktig skådespelerska utan verkar också vara väldigt sympatisk, smart, glad och sprallig. När jag kollar intervjuer med henne önskar jag att jag var polare med henne haha.



Minspelet, rösten, skrattet - hur kan man låta bli att tycka om henne?

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!