1 Karolinas Kaos: Svettlager

Saturday, July 19, 2014

Svettlager

Den här jäkla luftfuktigheten alltså. Hur mycket man (läs: jag) än duschar har man (läs: jag) ett konstant fuktlager på hela kroppen, som gör att man känner sig svettig och ofräsch. Gaaah det gör mig galen!

Har ännu inte bestämt vad vi ska göra ikväll, antagligen grilla och chilla här hemma hos oss, kanske ta ett glas. Netti? Mjaah, får se om man orkar, är inte så värst sugen faktiskt.

Imorgon öppnar jag förresten loppisbord vid Amidahallen i Jakobstad, jag kommer att sälja en del skor och klänningar som är i nyskick, men som säljes som obehövliga! Så alla dit och fynda ;)


Nåjaa that's all for now, pusshej!

4 comments:

  1. Know the feeling. Den här luftfuktigheten är hemsk! Man tycker ju att det skulle bli bättre efter att det åskat, men sedan fortsätter det bara på samma vis och åskar igen nästa dag. Jobbigt.

    Ha en fin helg! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är verkligen såå tungt! Och samma sak varje dag tydligen :D Men men, man får väl vara glad att det är sommarvärme åtminstone... ;) Hellre detta än konstant regn faktiskt!

      Tack! (och detsamma hehe, lite sent kanske....)

      Delete
  2. Snygging ;)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!