1 Karolinas Kaos: Surprise-bagens innehåll

Thursday, July 3, 2014

Surprise-bagens innehåll

Vad fanns i surprise-bagen? Måst veta dirr

När man handlar för en viss summa på Lyko får man ett erbjudande om att köpa en surprise-bag med fem slumpmässiga produkter för ynka 10€. Lättlurad som jag är tycker jag förstås att det här är som julafton. Jag hade köpt en sån här bag en gång förr och var jättenöjd med innehållet, så jag gjorde det den här gången också. 

Ber om ursäkt för de förfärligt dåliga bilderna, hade lite bråttom när jag fotade och hann inte ta fram kameran, så det fick bli kassa mobilbilder.

Dermalogica ansiktskräm, Neutrapharm intimtvål, Depend nagelfil

Revlon shampo&balsam (eller inpackning tror jag det är) samt Biosilk hårvårdsgrej.

Hawaiian Tropic solkräm och after sun. Tur det eftersom vi har en så het sommar i år! 
Nånej, men det blir perfekt att ta med de här miniprodukterna på en eventuell resa senare i sommar.

Samt två gratis prover av StriVectin, ansiktskräm och handkräm... Tror jag. 
Tycker bestämt att det är lite mera än fem produkter, men det beror ju lite på hur man ser det. Nå, det gör mig inget. Är riktigt nöjd med innehållet även denna gång!

2 comments:

  1. Jag tänkte beställa från lyko.se men det går bara att välja sverige och norge som land? Hur fick du ditt paket hit skickat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag svarar på frågan i ett inlägg eftersom fler kanske har nytta av infon! :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!