1 Karolinas Kaos: Strampen, Ollis & VM-final

Sunday, July 13, 2014

Strampen, Ollis & VM-final

Igår hängde vi på Strampen en bra stund, beställde in mat och sangria och bara njöt. Efteråt gick vi hem till Foppas & Sandras för att kolla fotbollen och sen bar det av till Ollis. Träffade massa folk som jag inte sett på länge, dansade tills fötterna blödde och hade serious talk med var och varannan människa. Såklart.

Hade på mig min nya little black dress!

Jan & Challe 

Öl från Jakobstad - supergott!

Och så var det den där sangrian ja... Farligt gott!

Jag fotade inte så mycket, var allt för upptagen med allt annat roligt. En riktigt härlig kväll hade vi i alla fall! Nu är vi tillbaka i Jeppis och tittar på VM-finalen, jag har satt pengar på Tyskland. Håller tummarna!! Sen blir det att gå och lägga sig, jobb 07:00 imorgon igen. Sååå, natinati!

8 comments:

  1. Glad att se att ni dricker min pappas öl! :D hoppas ni gillar den!

    ReplyDelete
    Replies
    1. På riktigt?! De visst ja int :D jo alltså ja e verkligen imponerad!

      Delete
    2. Vi ska ha typ öltält/uteservering på jeppisdagarna så då får ni kom å köp öl av mig vaaarje dag ;)

      Delete
    3. Haha de låter bra! ;)

      Delete
  2. Great minds think alike! ;) Strampen och Ollis va nog en vinnande kombination i lördags. Det va kul att träffas! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så är det ;) de e nog en kombination som sällan blir fel! Riktigt kul att träffa dig också! :)

      Delete
  3. sangrian såg ju god ut! hur har ni gjort den? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa den var verkligen jättegod! Vi drack den på Strampen så vi har inte gjort den själv, så jag har tyvärr inget recept. Men finns massor på nätet :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!