1 Karolinas Kaos: Resa bokad!

Wednesday, July 9, 2014

Resa bokad!

Yes, ÄNTLIGEN BOKAT! Den 8:e augusti jobbar jag min sista dag för den här sommaren och den 9:e augusti tar jag och C vårt pick och pack och far iväg på en veckas semester! Efter att ha sökt resor i princip hela eftermiddagen hittade vi äntligen en toppenbra deal, med fint hotell, pool, nära till strand och centrum, nära till nattliv, nära till sevärdheter, nära till allt - och det bästa: all inclusive. Vi åker till ett land jag inte besökt tidigare och eftersom jag strävar efter att besöka så många länder som möjligt är detta också ett plus! Kan ni gissa vart? ;)


Jag ser sjukt mycket fram emot det här! Jag har inte rest på flera år, jag behöver en semester. Dessutom blir det min och C's första resa tillsammans, så det blir spännande! Jag tror att man får se en helt ny sida av en person när man reser tillsammans, så jag hoppas att det blir en positiv upplevelse för båda två - kul att vara stuck med varandra i en vecka annars liksom haha. Nånej, det här blir suveränt!

7 comments:

  1. Hmm.. Portugal? Kroatien? Spanien? :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope! Men Portugal och Kroatien skulle jag faktiskt vilja resa till nångång :) (har varit i Spanien ett par gånger redan så det ligger lite lägre ner på listan, fast det var helt underbart det också!)

      Delete
  2. Ser helt underbart ut :) Hoppas ni får en fin resa! Blir roligt att få veta vart :D

    ReplyDelete
  3. Jag gissar på turkiet? :)

    ReplyDelete
  4. Alanya, Turkiet! (Hittar om man söker med bilderna på google) ;)

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!