1 Karolinas Kaos: Perus måndag

Monday, July 28, 2014

Perus måndag

Voi gudars skymning vad slut jag är idag, jag hade svårt att somna igår kväll! På vägen till jobbet imorse fick jag seriöst sitta och prata med mig själv och klappa till mig själv på kinden mellan varven för att inte somna vid ratten. Och så har det fortsatt mer eller mindre hela arbetsdagen. Så fort jag sprungit lite ärenden nu efter jobbet ska jag hem och ta en rejäl powernap på några timmar heheh. 

Skulle tvätta håret imorse, men valde att istället snooza så länge att jag nästan blev försenad till jobbet. Paniken när man vaknar på riktigt och inser att det inte finns någon som helst räddning. Så det fick bli en slarvig knut, vilket länge varit emot mina principer. Men det är ju rätt snyggt egentligen (och skönt!) om man gör så att det ser lite mer ut som en frisyr än en jag-har-tappat-hoppet-knut. Förstår ni hur jag menar? Haha.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!