1 Karolinas Kaos: Ögonfransförlängning och ögonbrynstatuering

Thursday, July 24, 2014

Ögonfransförlängning och ögonbrynstatuering

Jag har en klasskompis som är frisör och även gör ögonfransförlängningar och jag funderar starkt på att be henne göra mina fransar inför resan i augusti. Det skulle vara SÅ skönt att inte behöva kladda med smink i värmen.


Detta är definitivt en sak jag skulle kunna tänka mig att börja göra när jag har en fast inkomst nångång i framtiden. Jag tycker absolut att känslan av att vara fräsch dygnet runt är värt en del pengar. Därför går jag även i ögonbryns- och eyeliner-tatuerings-tankar. En vacker dag kanske!

Före/efter-bilderna är googlade.

2 comments:

  1. Sku själv isf göra fransfärgning, tkr dom e tillräckligt långa men sku kuna va mörkare hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Finns ju såndär gör-det-själv-kit för färgning men för mig funka de int nå bra åtminstone. Kanske bord göras de på salong de också :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!