1 Karolinas Kaos: Määrittelemätön hotelli, vågar man?

Wednesday, July 9, 2014

Määrittelemätön hotelli, vågar man?

Har tittat på resor i några dagar nu, det börjar vara aktuellt att boka något eftersom vi planerar att åka i mitten/slutet på augusti. Så fort man hittar något som man kan tänka sig så tar det slut. Hittade ett jättefint all inclusive-erbjudande idag, men precis när jag skulle boka så var det slutsålt. Folk är som gamar (och jag en av dem).

Det finns förstås svinbilliga "määrittelemätön hotelli"-resor till Rhodos, Kreta, Cypern, Alanya osv, men vågar man? Det finns så väldigt olika berättelser om vad folk har varit med om när de rest utan att på förhand veta vilket hotell de ska bo på. En del hamnar på 5 stjärnigt medan andra hamnar ute i någon barack där det inte ens finns personal. Det vore ju lugnt om obestämt hotell åtminstone garanterade 2-3 stjärnor och inte mer än 1 km från strand/centrum. Men då hade det ju inte varit så billigt heller förstås... Gah, jag blir tokig.

Typ så här ser det ur när jag söker resor.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!