1 Karolinas Kaos: Loppis, beachen och nypotatis

Sunday, July 20, 2014

Loppis, beachen och nypotatis

Efter att ha varit och gjort i ordning vid loppis idag bestämde jag och C oss att fara iväg till Fäboda, trots att det såg ut att börja regna. Jag kände bara hur jag behövde ett dopp. På vägen mötte vi massor av bilar, folk hade tydligen slängt benen på ryggen när de började höra muller från stan.


Som tur var vände vi inte om, för på beachen fanns det inte ett moln! Solen sken, vattnet var helt underbart, men tack vare att det hade sett ut att bli sämre väder var det inte så där äckligt fullt med folk som det kan vara ibland. Jag fick mitt efterlängtade dopp, sen låg vi bara och njöt i solen en stund före vi for hem igen. Lite häftigt var det då man kunde se och höra åskan närmare stan medan man själv låg och stekte.


När vi kom till Forsby gjorde vi panerade biffar av grisinnerfilé med potatis direkt ur landet. Sååå gott!! Nu ska vi bara krypa ner och kolla någon film. Hoppas ni också har en fin söndagskväll!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!