1 Karolinas Kaos: Killfredag!

Friday, July 25, 2014

Killfredag!

Wohoo, äntligen är den här, bloggens allra första killfredag! Här kan ni titta på tjejfredagen jag laddade upp för nån vecka sen, då Emma Stone fick äran att bli den första tjejen att lyftas fram. Hon ringde och tackade så ödmjukt senare samma dag.


Han har alltid varit en av mina absoluta favoritskådespelare. Han är inte bara en av världens bästa på det han gör, han har även ett hjärta av guld. Jag talar förstås om den stilige Leonardo DiCaprio. Visste ni att DiCaprio (förutom att charma världens kvinnor och män med enbart sin uppenbarelse) även skänkt pengar bl.a för att rädda världens tigrar samt ordnat en välgörenhetsautkion vars intäkter ska gynna miljö och bevarandeåtgärder? Det är för övrigt en katastrof att han ännu inte fått en Oscar. Nå, tids nog, ska vi hoppas! Mina favoritfilmer med DiCaprio är helt klart Wolf of Wall Street, Django och Titanic







Han ba omg jag e så bra...

Ett skitroligt klipp med Jonah Hill & Leo.

4 comments:

  1. Hahaha .... älskar Gif'en med en dansande Leo ;-)

    ReplyDelete
  2. haha :D Rollen i Gilbert Grape gör han också suveränt! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag har faktiskt int sett den, borde göra det asap! :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!