1 Karolinas Kaos: Jävla SKIT!

Thursday, July 17, 2014

Jävla SKIT!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!


Jag har seriöst drömt mardrömmar om den här dagen. PERKELE!

Hade haft en halvpissig dag från förr, så tyckte tydligen telefonen att det var passligt att flyga i golvet i samma veva, nämen så trevligt!! Sällan blir jag helt nedslagen, men idag blev jag verkligen sjukt ledsen och arg. Det är liksom inte första gången något skit händer mig och mina förbannade telefoner...

Meeeen nåja, värre saker har ju faktiskt hänt, så imorgon far jag och fixar telefonen och så är det slutdeppat över det. Ska köpa typ en skyddsväst åt den sen, som jag fäster i ett senilsnöre runt halsen, så detta aldrig händer igen.

Tur att det är fredag imorgon åtminstone. Puss och godnatt.

8 comments:

  1. Trefoil fixar dem för typ 70 € :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Va, är det sant?! Jag hade tänkt fara till en snubbe som gör det för 150€ idag. Måste ringa Trefoil och höra mig för!

      Delete
  2. ÅH! Jag gjorde exakt samma sak häromdagen, blev SÅ SUR! Tills jag insåg att det bara är en sprucken skärm på mobilen och ingenting annat. Men fasen vad irriterande det är! :-) Kram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, man blir ju det! Med tanke på vilka summor man lägger på dessa smartphones tycker man ju att de kunde hålla lite bättre... Men som konstaterat - det är inte hela världen. :) Kram!

      Delete
  3. Dumma iphones, lyckas alltid gå sönder vid de sämsta tillfällena :) Min gamla telefon gick sönder när den trillade ner från armstöden på soffan, ner på MATTAN, vad är oddsen liksom?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALLA verkar ha haft en sprucken skärm nångång, det är ju för dåligt egentligen, de borde verkligen hålla bättre! Min föll visserligen på ett stengolv, så det är ju liite mer förståeligt... Men ändå irriterande :D en MATTA borde de klara av tycker man ju...

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!