1 Karolinas Kaos: Järven Games 2014

Sunday, July 6, 2014

Järven Games 2014

Igår firade vi Järven Games # 2 (det finns en story bakom namnet, tro mig...), så nästa år igen så börjar det bli en tradition! Vi var närmare 30 personer som samlades vid Wisa Club där en del av gänget hade ordnat fest, fixat och planerat och ställt till - en stor eloge till dem. På schemat stod lekar och spel i alla dess former, grillning och snapsvisor, nattdopp för dem som kände för det, dansgolv med strobolights... Gårkvällen bjöd på det mesta helt enkelt!



Toastisarna. 

Mitt lag, Team X-Järven!

Vädret var helt ljuvligt hela kvällen.

Ölkubb!

Sommarpojkar & team-selfie




Vid bryggan 02:00

Tack till alla medverkande för sommarens eventuellt bästa kväll hittills!

2 comments:

  1. Hejsan! Lite märkligt att jag kommenterar ett nästan två år gammalt inlägg men grejen är den att min f.d. klass håller på att planera en återträff och vi letar ställe att vara på. Någon föreslog Wisa Club men jag kan inte för allt i världen hitta några kontaktuppgifter. Så jag googlade på det och ditt inlägg ploppade upp. Jag skulle bli supersuperglad om du kunde skicka kontaktuppgifter till någon som har hand om uthyrning (ifall du råkar ha några). Helst som fb-privatmeddelande, glömmer kanske kolla här! Heter Jennie Renlund på facebook :) Tack på förhand!

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!