1 Karolinas Kaos: Icke-existerande helgplaner

Friday, July 18, 2014

Icke-existerande helgplaner

Jag har för första gången på länge inga som helst spikade helgplaner. Det är skönt på ett sätt, men också lite stressande. Om det skulle vara bättre väder skulle det ju vara lugnt, då skulle man bara kunna ligga på Fäboda hela helgen, men det ser ut att bli typ halvmulet hela helgen, kul... Jag och C har inte ens kunna bestämma oss om vi ska vara i Vasa eller Jeppis. Hmm, stora problem man har va.


Hur det än är har jag sett fram emot att få sova ut, behöver det verkligen!

2 comments:

  1. Här är det jätte soligt och super skönt, men jag kan inte bestämma mig för om jag skall åka till stranden eller inte.. Också ett jätte problem. :( Haha. Kram!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha men åå stackars dej ;)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!