1 Karolinas Kaos: Heja heja friskt humör, boobsen hänger utanför

Wednesday, July 30, 2014

Heja heja friskt humör, boobsen hänger utanför

Jag var ute och flåsade lite runt Kråkholmsfjärden igår och hade på mig min annars så trogna sport-bh... (Som i vanliga fall är världens bästa, håller verkligen hyllan på plats så att säga!)

MEN... Igår svek den mig. Under hela min runda mötte jag knappt några mänskor alls, men precis när jag skulle möta ett par (så där en 20-30 meter före) så bara fjuff, ÖPPNADES BH:N helt utan förvarning! Tur att jag hade ett linne också, annars hade det nog blivit lite konstig stämning. Det kändes ändå minst sagt blottande när dragkedjan är på framsidan haha! Kunde ju inte stanna och börja rätta till den framför dem heller så jag fick skumpa vidare och hoppas att de inte skulle märka nåt. Alltsååå hahah vad är oddsen...




1 comment:

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!