1 Karolinas Kaos: Finnish riviera

Thursday, July 24, 2014

Finnish riviera

Idag efter jobbet mötte jag upp Kajsa i stan. Vi sökte desperat lite svalka under parasollet vid Fredrikas uteservering - gick väl sisådär. Det är som i södern alltså! Helt underbart egentligen, men PUH, inte är man som finne vad med sån här hetta. Men som sagt, jag väljer absolut detta före minus 30 grader.

Tog varsin iste, catchade up och tittade på folk.

Sen gick vi runt en sväng, köpte lite godisremmar och tittade på alla möjliga saker som såldes.

SWAG! WEED! GEEK! BOSS! YOLO!

Hade jag varit några år yngre hade jag antagligen köpt typ allt jag såg här. 
Så gulliga saker, men jag börjar känna mig lite för gammal kanske. Synd haha!

Nu blir det som vanligt lite Sons of Anarchy före läggdags. Imorgon är det fredag och det är en helt awesomeeeee helg som är på inkommande!! Ses vi i vimlet?

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!