1 Karolinas Kaos: Dagens ytliga åsikt: caprileggings

Tuesday, July 8, 2014

Dagens ytliga åsikt: caprileggings

Vet ni vad jag tycker att folk borde sluta med... Såna där halvlånga leggings under klänningar/tunikor/shorts/kjolar. Caprileggings eller vad det heter. Såna borde endast vara tillåtna som gymbyxor, om ens det. Det är inte smickrande på någon. Varför inte bara ta ett par hellånga eller ett par bike shorts leggings (heter det så?) istället? Eller så kan man ju faktiskt köra bara ben också - det är inte så där farligt.


Jag minns när folk började använda såna här och det är oskojat över 10 år sedan. Så kanske vi bara kommer överens om att sluta nu. Allas ben är snyggare i vilket annat alternativ som helst. Nu är ju visserligen inte jag någon modeguru så jag vet inte om jag får uttala mig om sånt här - men det är åtminstone min starka åsikt.

5 comments:

  1. Haha skönt att höra att nån är med mig!! ;)

    ReplyDelete
  2. Haha ja fattar inte grejen med domhär! Snälla mänskor sluta! :D

    ReplyDelete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!