1 Karolinas Kaos: :(

Thursday, July 3, 2014

:(

Har haft huvudvärk och varit illamående ända sedan jag vaknade imorse och det vill inte ge med sig. Finne som man är kan man ju inte stanna hemma från jobbet, än mindre åka hem från jobbet, förrän man står med ena foten i graven... Men jag blev illa tvungen att ge mig och fara hem tidigare idag ändå. Nu ska jag bara försöka sova hela dagen och kurera mig så att jag inte blir sjuk "på riktigt", dvs. får feber eller spysjuka.


Så här glad är jag inte idag, men man kan ju alltid låtsas. 
En osminkad, skittrött och spyfärdig Karro önskar er alla en trevligare torsdag än min.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!