1 Karolinas Kaos: Beställa till Finland från lyko.se

Monday, July 7, 2014

Beställa till Finland från lyko.se

Jag tänkte beställa från lyko.se men det går bara att välja sverige och norge som land? 
Hur fick du ditt paket hit skickat? :)

Jag trodde till först att det inte gick att beställa till Finland, men så frågade jag deras kundtjänst för säkerhets skull - och visst gick det bra! Finland finns inte som ett alternativ när man beställer, men jag fick följande info av kundtjänsten:

1. Uppge din finska adress i samband med beställningen, men välj Sverige som land.

2. Kontakta kundtjänsten antingen per mail eller chat, uppge ditt ordernummer som du får i samband med beställningen och meddela att du beställer från Finland. Från kundtjänstens sida fixar de sedan manuellt så att beställningen skickas till Finland.

3. Kontakta kundtjänsten om det uppstår problem eller om du har flera frågor - de hjälper dig oftast inom några minuter (därför föredrar jag chatten!).

Jag har varit supernöjd varje gång jag beställt därifrån, ofta lönar det sig att vara frågvis!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!