1 Karolinas Kaos: Beer & Dogs

Monday, July 21, 2014

Beer & Dogs

Minns ni Jake Town-ölen jag skrev att jag hade druckit på Strampen? Jag hade helt missat att det är min kompis Andrea's pappa som brygger ölen! Jag testade den ljusa ölen på Strampen, men ser även fram emot att testa den mörka som jag hört massa bra om. Nu har det även kommit till min kännedom att den här ölen kommer att säljas på torget under Jakobs Dagar, tillsammans med en massa olika sorters hotdogar. Beer & Dogs kallar de sig, en väldigt kul idé tycker jag - och urvalet verkar vara stort. En säker källa berättar att det dessutom kommer att lanseras en smultroncider under veckan!

Beer & Dogs - Since 2014. Här hittar ni deras fb-sida.

På menyn finns bl.a. The Svensson, The Italian och The Mexican. Hur gott ser inte det här ut?! 

På sin fb-sida skriver de att de kommer att finnas på torget bredvid Canorama-scenen, onsdag & torsdag kl. 14-24 samt fredag & lördag 14-02. Jag kommer helt klart att besöka Beer & Dogs för lite god öl och smarriga doggar. Gå in och gilla deras facebooksida och så ses vi på torget!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!