1 Karolinas Kaos: Sola, bada, ute och grilla, Britney Spears har rakat sin frilla

Tuesday, June 10, 2014

Sola, bada, ute och grilla, Britney Spears har rakat sin frilla

Här kommer sommarpojkarna igen! Minns ni den skitlåten haha.
Nåväl, här kommer nu en liten bildbomb från förra helgen vid Foppas villa!
Som vanligt går det att klicka på bilderna.


Vi solade, simmade, bastade, spelade alla möjliga olika spel... Vi gjorde allt vad man ska göra på en villa. Jättemysigt, jätteroligt och definitivt något vi måste göra om! 

Lite panik förresten när vi på söndagen alla låg ute på gräsmattan som klubbade sälar och råkade låsa ut oss. Det fanns ingen reservnyckel, inga fönster var öppna, vi hade en telefon men visste inte vem vi skulle ringa... Allas hjärnor gick på högvarv. Men så kom jag på att jag varit uppe på balkongen tidigare samma morgon och med lite tur kunde dörren där vara olåst. Problemet var bara att det inte fanns någon stege. Men Sandra som är gymnast kläckte idén som räddade oss: Challe och Foppa lyfte helt enkelt upp henne i vristerna som värsta cheerleading-teamet så hon kunde klättra upp på balkongen. Sekunderna då hon gick fram till dörren och tog i handtaget var SÅ nervösa - men YES, den var öppen! Ni kan säkert förstå lättnaden. Tyvärr är jag inte riktigt så teknikförstörd  att jag tog bild på det här spektaklet, hade varit roligt nu i efterhand.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!