1 Karolinas Kaos: Ordning & reda

Friday, June 13, 2014

Ordning & reda

Jag som är lite slarvig och ofta har tappat bort mina bankkort har äntligen hittat något som hittills har fungerat väldigt bra för mig. Korthållare! Ingen ny uppfinning direkt, men måste ändå tipsa om det. Det är så smidigt att stoppa in korten i dem och sen sätta själva korthållaren i handväskan. 

Den vänstra ryms det hur många kort som helst i, den högra ryms det några stycken i.
Den högra har jag fått av syrran och är av märket Plånka. Så gulligt svenskt!

I denna ryms ALLA mina kort - och då har jag en hel del. Nu i sommar använder jag ju t.ex. inte Vasa bibliotekskort och WSC-kortet, så de får vara i den "mindre viktiga kort"-plånkan.

I den här lilla sötisen har jag bara de allra viktigaste korten! Supersmidigt.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!