1 Karolinas Kaos: Midsommarfirandet genom åren

Thursday, June 19, 2014

Midsommarfirandet genom åren

Imorgon är det midsommarafton! Är ni taggade? Jag ser riktigt mycket fram emot morgondagen, trots det aningen trista vädret. Vi ska fira i Forsby som vanligt, som vi gjort i nästan alla år sedan 2008. (Förutom 2009 då vi var i Sandsund och 2011 då jag var i Ayia Napa.) 

Här kommer en liten throwback med bilder från våra midsommarfiranden i Forsby genom åren! Ursäkta den kassa kvalitén, många bilder är kopierade från min gamla blogg.






Jag såg så HÖG ut på den där bilden att jag var tvungen att piffa till mig lite.







Som det märks på bilderna har det oftast varit helt underbart väder på midsommar, den sista bilden är tagen runt 21-22 på kvällen! Oavsett vädret brukar midsommarfirandet i Forsby alltid bli lyckat, så vi hoppas på det i år också!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!