1 Karolinas Kaos: Midsommarafton 2014

Monday, June 23, 2014

Midsommarafton 2014

Här kommer lite bilder från årets midsommarafton! 

Vi började med att samlas vid fotbollsplanen som vanligt. Spelade kort och njöt i det stundvis faktiskt rätt så vackra vädret i väntan på alla paddlare som skulle komma i land vid 17-tiden. Hatten av åt dem - jag skulle ha frusit ihjäl.


Senare for vi vidare till Härmäläs som hade ordnat långbord i trädgården. 
Grillade, chillade, umgicks, sjöng snapsvisor - ni vet hur det går till.


Ännu lite senare tog vi taxi in till stan och Mejlin's B&B, där det var full fest på gång. I deras mysiga garage bjöds det i år igen på allsång, långbord och helt sinnessjukt mycket mat. Åt tills jag spydde.




Efter detta gick jag och C via Gamla Hamn hem till mig. De här två bilderna är från förra årets midsommar, då vi gjorde precis samma sak: Forsby - Malins - Hamnen - Hem. Tack till alla medverkande för en riktigt fin midsommarafton!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!