1 Karolinas Kaos: Loppisar i Jakobstad?

Tuesday, June 24, 2014

Loppisar i Jakobstad?

Hej på er! Nu har jag en fråga till er. Jag hade ju loppisbord några veckor i Vasa och trots att jag tyckte att det kändes som att jag sålde ungefär allt jag ägde har jag fortfarande en massa saker som måste bort. Förra året hade jag bord vid Cityloppis här i Jeppis och jag var jättenöjd (de städar borden åt en!), men tyvärr har de semesterstängt nu och jag behöver öppna bord asap.




Så nu vill jag fråga er om tips! Var är det fräschast, var rör det sig mest folk, vad är mest prisvärt? Jag funderar kanske främst mellan Sell-Buy-Rent och Amidahallen. Men om det finns andra bra loppisar tar jag såklart emot tips med öppna armar.

4 comments:

  1. Hejsan :) jag är en ny läsare som hamnade på din blogg för några dagar sedan :) har redan blivit beroende av den och kikar in nu som då ;) nu till ämnet :) vet int hur det är med loppisar nu på sommaren (om det är mindre besökare?) men sell-buy-rent har mycket besökare annars :) ännutill har de nu (om jag inte minns fel) billigare bord, så att man får de stora borden till priset 12.50€/vecka är inte 100% men man kan ju alltid ringa upp och kolla :) annars rekomenderar ja verkligen detta loppis :) Ha en fortsatt bra sommar ;)// ny läsare som gillar din blogg ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Vad kul att höra, välkommen hit ;) jag vet inte alls heller, men skulle kunna tänka mig att det är MER folk på sommaren. Det låter ju väldigt förmånligt faktiskt, tror nästan det blir Sell-Buy-Rent den här gången. Får ta och ringa dit imorgon :) tack för tipset, ha en bra sommar du också!

      Delete
  2. I jeppis rör det sig mycket folk på loppis om sommaren. Jeppis är nog lite känt för att va en loppisstad där man kan fynda hur fint som helst :) själv föredrar ja Amidahallen före Sell-by-rent. På Amidahallen rör det sig också mer folk om ja inte har helt fel :) där har jag absolut sålt mest.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej, jag får ta och fundera över det där lite, har inte hunnit boka bord nånstans ännu så. Men jag tycker att Amidahallen känns så ofräsch bara... Men om det överlag säljer bättre där så kanske det kvittar :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!