1 Karolinas Kaos: Intensiv helg!

Sunday, June 15, 2014

Intensiv helg!

Puh, det har varit en fullspäckad helg minsann! Har ca en miljon bilder att gå igenom, så jag utlovar några bildbomber inom en snar framtid.

Idag blev min älskade lillebror konfirmerad, kommer ett skilt inlägg om det senare!

Försök till familjebilder. Snygg photobomb av pappa haha.

Igår besökte jag, Zacke, syrran och Challe Friends & Brgrs.

Feedbacktavla i restaurangen. 

Killen i kassan kom och berättade om några lite extra häftiga kommentarer de fått, bl.a. Stephen Hunter som spelar Bombur i The Hobbit hade lämnat lite positiv feedback! Hur coolt är inte det då?! Vad hade han gjort i Jeppis månne? Om maten kan jag säga att jag älskade dippen, jag älskade köttet och brödet och det märktes verkligen att det var fräscht och färskt. Franskisarna var vidunderliga, precis som jag vill ha dem. Så maten var absolut godkänd, men för 11-14€ kanske portionerna kunde vara liite större. Överlag fick jag ett jättebra intryck av restaurangen: lokalen var fräsch och snygg - och personalen var väldigt trevlig!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!