1 Karolinas Kaos: "Hej, jag står nu bara här i skrubben och tar selfies."

Monday, June 23, 2014

"Hej, jag står nu bara här i skrubben och tar selfies."

En lugnare dag på jobbet. Vad göra? Dricka kaffe. Klottra i kalendern. Ta några selfies. Kom på mig själv med att ta foton inne i printerskrubben när jag stod och väntade på några papper. Så illa är det idag. Tur att inte chefen kom in. Förmiddagens selfieskörd, varsågoda:

WC-selfie

Skrivbordsselfie

Printerselfie!

Skrivbordsselfie # 2

Nu har jag lunch, så nu ska jag iväg och vräka i mig av den förbannat goda maten de serverar på det här stället. Kanske lyckas ta några korridor- och lunchselfies också. Laters!

4 comments:

  1. Var jobbar du å va får du göra?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svarar på det i ett inlägg lite senare idag :)

      Delete
  2. Haha, vilket härligt inlägg! Älskar din humor :D
    Btw, den där tröjan är uuursnygg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nämen vad glad jag blir, tack fina du! :D

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!