1 Karolinas Kaos: Forever 21

Thursday, June 26, 2014

Forever 21

Jag skrev för nån vecka sen att jag köpte lite saker online från Forever 21. Paketet kom för några dagar sedan. Och... Skorna såg förjävliga ut. En kjol var allt för liten medan ett par shorts var allt för stora - fastän båda var de storlekar jag brukar ha. Dessutom var en tröja allt för kort och tight fastän jag tog en större storlek än vanligt... Så man kan säga att deras storlekar var väldigt märkliga.
Klänningen satt däremot perfekt och den såg ut precis som på bilden, så den behöll jag. Men i princip allt annat var bara katastrof. Jag tar alltid för givet att det är gratis att skicka tillbaka, men nix. När det gäller Forever 21 betalar man själv. Så ni kan ju tänka er vad det blev att kosta när man ska skicka tillbaka ett par skor, en kjol, en tröja och ett par shorts. Det var nästan inte värt det. Tror inte det blir många fler beställningar från Forever 21 för min del åtminstone!

Note to self: 
Läs alltid det finstilta. 

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!