1 Karolinas Kaos: En dag vid Powerpark

Sunday, June 29, 2014

En dag vid Powerpark

Hade en superrolig dag med älsklingen vid Powerpark idag! Älskar spontanutfärder!


Jag undrar om jag någonsin kommer att bli för gammal för nöjesfält, jag tror inte det, det är ju så himla roligt! Jag älskar kicken, adrenalinet och pirret i kroppen! Vi åkte ett varv på allt som är värt att åka, spenderade lite tid i spelstugan, åt på buffén och före vi åkte hem tittade vi in det nya köpcentret RoadHouse. Detta blev en riktigt lyckad avslutning på helgen måste jag säga!

2 comments:

  1. Ja det ryktades att ni var där också (sa Labinot) :) Såg nog massa jeppisbor men er missade jag. Håller du inte med om att det var det märkligaste vädret där? Vet inte vilken tid ni var där, men under den tiden vi var där höll vi på att smälta bort och frysa ihjäl om vartannat. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyckte väl att jag skymtade er där också :) ja vädret visste inte riktigt vad det ville verkade det som! Hade åtminstone tur att det inte regnade under tiden vi var där :)

      Delete

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!