1 Karolinas Kaos: 250614

Wednesday, June 25, 2014

250614

Perus onsdag sammanfattad i några bilder:

Alltid lika spännande när det ser ut så här när man hoppar in i bilen fem minuter före man ska vara på jobbet.

Fick en present på jobbet! <3 Är helt förtjust i Snellmans muggar, så jag blev löjligt glad över den. Hade bara för nån dag sen tänkt fråga chefen var man kan få tag på dem.

Körde au naturel idag. (Prioriterade sömn framför smink imorse haha.)

Hämtade upp C från Östanpå där han varit och spelat match. 4-4 blev det, domaren blåste av efter 80 minuter då matchen höll på att spåra ur. Mycket heta känslor!

Nu är jag så sjukt trött att jag ser i kors, vet inte vad det är med mig. Ska somna till ett avsnitt Desperate Housewives nu, godnatt på er!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!