1 Karolinas Kaos: Vardagsbilder

Monday, May 26, 2014

Vardagsbilder

Här kommer ett till inlägg med onödiga random vardagsbilder från de senaste dagarna!

Min jobblunch häromdagen. Schnitzel och sallad med jalopeño, gurka, rödlök, soltorkade tomater, ananas, solrosfrön... Jag älskar mitt jobb, har jag sagt det förr?

Lite favoritaccessoarer just nu.

En till bild från Strampen i fredags.

Det kalla ljuset på en del WC:n är så härligt. Man känner sig brunbränd och fräsch!

Mommo bjöd på gutta en dag.

Jag lockade läsare. Med bröst, eller? Är jag sexualiserad nu? Är det bara ett billigt trick för att behaga mansögat? Eller beror det kanske bara på hur lång personen som råkar se mig är? Vem drar gränsen?

Jättejättegott te.

Pedersöre genom bilrutan.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!