1 Karolinas Kaos: Väckning 05:30

Monday, May 19, 2014

Väckning 05:30

Godmorgon allihopa!
Idag är jag minsann uppe med tuppen, väckarklockan ringde 05:30 och jag har sovit kanske 4h inatt haha, men är nöjd som fasen att få fara och jobba igen. Konstigt nog gillar jag att börja kl. 7 mycket mer än 8-9, är så mycket piggare av nån anledning. Jobbar till 15:00, sen ska jag springa lite ärenden och kanske hinna träffa Elin (som också jobbar i Jeppis över sommaren, hurra!) för att catcha upp lite.

Det kommer förresten upp ett tidsinställt inlägg om prettomammor i eftermiddag. Nåja, nu måste jag kuta, ha en bra start på veckan allihopa, it's all about the attitude.

Trakasserar mina vänner med mitt äckligt positiva morgonhumör via Snapchat! Måndag är också en bra dag, som jag brukar säga.

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!