1 Karolinas Kaos: Sista dagarna som K1:a

Thursday, May 8, 2014

Sista dagarna som K1:a

Terminens sista dag är härmed avklarad. Kan inte förstå att det är sant!


"Det är alltid nån som går omkring med ett glas vin eller skumpa i den här skolan!" - Emmi 

På Peffan skålar vi när en kurs tar slut.

Idag tackade vi världens bästa Kajsa för det här läsåret.

Det har varit ett helt underbart första år på Peffan, jag kan inte förstå att det har gått så snabbt! Det känns som att det var igår vi satt i en ring och presenterade oss för varandra. Jag kommer nog att ladda upp ett lite längre inlägg under helgen där jag berättar om vad vi hunnit med under det här första året. 

Kom precis hem till Jakobstad, tror jag ska slänga mig på soffan en stund... Aaah! Nu önskar jag alla en riktigt skön sommar!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!