1 Karolinas Kaos: Röstat!

Sunday, May 25, 2014

Röstat!

Har precis varit och röstat i EU-valet, gör det ni också!! "Jag bryr mig inte om sånt" duger inte, det handlar om oss och vårt samhälle - det berör allihopa, politiskt intresserad eller inte.


Jussi Halla-aho uppmanar det finska folket att rösta på vilket parti som helst förutom SFP. På det sättet faller SFP bort, säger han. "Varje blank röst är en röst på SFP". Han skrämmer mig och jag kan inte förstå att han får ett sånt enormt stöd. Och kom ihåg, varje blank röst är en röst på Sannfinnländarna. SÅ GÅ OCH RÖSTA! Se Halla-ahos vidriga video här.

Magnus Betnér förklarar också helt klockrent varför det är så viktigt att rösta!

No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!