1 Karolinas Kaos: Gick mot mina principer och registrerade mig på ask

Monday, May 26, 2014

Gick mot mina principer och registrerade mig på ask

Jag lovade mig själv att aldrig registrera mig på ask.fm, eftersom det är typ världens bedrövligaste community. Men sen Magnus Betnér gick med där och jag inte kan följa honom utan att vara inloggad blev jag illa tvungen. Kanske hittar andra intressanta människor (förutom alla 15-åringar) att följa dessutom.

Är någon annan med där? Bli vän med mig tihih! Klicka här. (Eller har man ens "vänner" på ask.fm, eller "följer" man bara varann? Känner mig lite äldre än vad jag är nu). La till en sån här ful widget till höger på bloggen också, lol:


No comments:

Post a Comment

Välj 'Namn/webbplats' för att kommentera. Webbplats måste inte anges, det räcker med ett namn.
Det går också att kommentera anonymt.
:) Jag svarar på kommentarer i egen blogg!